The short second life of Bree Tanner

Exakt detta stog i Sydsvenskan i går tror jag...

Stephenie Meyers nya bok "the short second life of Bree Tanner" kommer att släppas gratis på nätet. Twilight- författaren skriver på sin hemsida att hon vill ge den som en gåva till sina fans. Boken som trots att den är nästan 200 sidor kallas för "novell" släpps i fysisk form den 5 juni och på nätet den 7 juni. Den handlar om en av karaktärerna i den tredje Twilightboken "Eclipse".


OMG! Det ska bli så kul! den hinner precis komma ut innan jag åker på semester så jag vet exakt vad jag ska läsa hoppas bara att den kommer ut på svenska. Vi har inte skrivigt om den så mycket men det står om den på andra Twilight bloggar. 
 
så ser framsidan ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0