Tävling!

Jo, Det är såhär att vi tänkte ha en tävlning där man kan vinna posters.
Allt ni behöver göra är att komentera och skriva varför just du ska vinna och skriva in din e-mail. E-mailen kommer inte synas på bloggen så var lugna.

Klicka på bilderna för att få dom större.
1:a Pris är en bio planch med eclipse storlek XXL och en A3 planch på Rob och Kristen.  

2:a pris är en A3 planch på Taylor och kristen på andra sidan.



3:e pris är en A3 planch på Robert med Kristen och Rob på baksidan.




Så vad väntar ni på? Var med och tävla!

Kommentarer
Postat av: lisa.

ihhhhhhhh. jag vill komma trea för att jag samlar på robert pattinson affischer :o , och denna var fett fin :$. och för att jag e alices granne :D



måste ha den :(



puss (L) :D

2010-08-04 @ 21:35:15
Postat av: Franci

jag tkr att ja borde komma 2 för ja älskar Taylor så mkt o han e min man . o ja tkr att nån annan till ska kommentera o villja komma 1 så kmr ja 2 o lisa kmr 3 :D då blir alla glada s kan nån till va snällo kommentera!!

2010-08-10 @ 21:27:09
Postat av: lisa

mihhihi . go frnaci :D <3

2010-08-11 @ 21:47:00
Postat av: sara<3^^

jag vill vinna för att ja älskar eclipse^^ och för att ja samlar på poster på twilight och eclipse och denna va över fiin<3

2010-08-19 @ 12:46:27
Postat av: Johanna

Ja vill komma 2 för att Taylor är min och bara miin. jag måste verkligen vinna för när vi flyttade så försvann mina Twilight plancer och jag kan inte hitta dem någonstans.

2010-08-19 @ 12:48:56
Postat av: Agnes

JAG VILL VINNA ! jag måste verkligen vinna för det finns ingen annan som älskar twilight lika mycket som jag . ni har ju lagt ut adresser till dom från twilight oh jag har skrivit brev till ALLA !!! oh faktiskt fått några svar :D men twilight är bäst oh jag måste vinna ! förresten , bra blogg ;)

2010-08-20 @ 17:54:32
Postat av: Anonym

Johanna, dream on! :)

2010-08-22 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0