"Jag vill vara singel"

Taylor Lautner berättar i en ny intervju att han letar efter en flickvän som ”kan vara sig själv”. Eftersom han nyligen blev singel, tolkar många uttalandet som en attack mot exet Taylor Swift.  

I intervjun pratar Taylor om hur irriterad han blir på tjejer som är för självupptagna och att han ser fram emot att vara singel.  

— Jag vill bara ha någon som kan vara sig själv. Någon som inte gör sig till. Svårare än så är det inte. Men jag har ingen flickvän för tillfället, säger han till Showbiz Spy.  

Bortsett från det trassliga kärlekslivet så går det bra nu för Taylor. Han uppges få 7,5 miljoner dollar för en roll i kommande filmen ”Northern lights” och har en lång rad andra välbetalda Hollywoodprojekt på gång. Bland dessa märks ”Twilight”-uppföljarna ”Eclipse” och ”Breaking dawn”, samt actionfilmerna ”Cancun” och ”Max Steel”. I den senare tippas Taylor få spela huvudrollen som idrottsman med superkrafter.




Taylor och Taylor


Kommentarer
Postat av: andrea <3

NEEJ! jag som ville vara ihop med hnm<3 JAJA =)



TEAM JACAOB <3

2010-01-30 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0