Nikkis musik och karriär

Nikki Reed älskar sångerskan Adele. Särskilt på hög volym. Hennes grannar är inte lika glada. - Det bästa med Adele är att om man spelar hennes musik på riktigt hög volym så låter man faktiskt som henne när man sjunger med. Jag har fått några klagomål från grannarna. Nikki har förresten tänkt sig att bli musikvideoregissör eftersom hon är rädd för att hon ska bli utan skådisjobb när Twilight-filmerna är slut. -Jag tror inte att jag kommer att vara skådis för alltid. Tyvärr så saktar karriären ner med tiden och åldern. Det är bara fakta. Men jag ska regissera för första gången, en musikvideo till en kompis som är jättebra musiker, hon heter Sage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0