Taylor Lautner - mobbad

Även om Taylor är säker på själv nu, och beundrad av tjejer över hela världen, har han inte alltid haft det lika lätt att få tjejer. När han växte upp blev han mobbad. Han blev förföljd i skolan eftersom de andra inte gillade att han spelade teater. -Jag hade aldrig särskilt bra självförtroende. Jag blev mobbad eftersom jag var skådespelare. det gick aldrig så långt att det blev fysisk mobbning, men folk hånade mig för vad jag höll på med, säger han till tidningen Rolling Stones. - Jag fortsatte intala mig själv att det är det här jag älskar att göra och att inget skulle få hindra mig från att gör vad jag vill.
Och det är vi väll glada för??!!


Så här snygg var han förresten när han fotades för tidningen Rolling Stones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0