"Twilight har förstört min musikkarriär"

Robert Pattinson säger att Twilighthysterin har förstört hans chanser att satsa på musikkarriären. Han menar att rollen som vampyr kommer stå i vägen och göra hans dröm om en karriär som sångare till ett fiasko. "Jag skriver sånger och kommer att spela in de så snart all promotion är över, innan dess tar jag det lungt", förklarar han "Jag vill inte att det ska stå 'Av vampyren från Twilight', fortsätter Rob,. Men om han någonsin kommer släppa sin musik på skiva blir det inte under sitt eget namn. "Alla skulle vara partiska och ingen skulle vilja lyssna på det." Robert berättar att han alltid drömt om att bli musiker; "Innan jag blev känd var min dröm att kunna spela på barer och pubar, men det är omöjligt nu."



En ung Robert med sin gitarr i handen ... :)


Rob i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0