Twilight musik

I Twilight och New Moon spelas det ju jätte många och bra låtar. Här har du dom om du skulle vilja höra dom igen!

  • Supermassive Black Hole - Muse
  • Decode - Paramore
  • Full Moon - The Black Ghosts
  • Leave Out All The Rest - Linkin Park
  • Mute Math - Spotlight
  • Going All The Way (Into The Twilight) - Perry Farrell
  • Tremble For My Beloved - Collective Soul
  • Eyes on Fire - Blue Foundation
  • Never Think - Robert Pattinson
  • Flightless bird, American Mouth - Iron & Wine
  • Let me sign - Robert Pattinson
  • Bella's Lullaby - Carter Burwell
  • 15 step - Radiohead
  • I caught myself - Paramore
  • Phascination Phase - Carter Burwell
  • Claire de lune - Debussy


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0