Robert kastar kläderna

Även om Robert inte tycker att han är snygg har han inga problem med att visa sin kropp. I en intervju med Britains star magazine har han sagt att han kan tänka sig att kasta kläderna för rätt filmroll. - Det skulle bero på vad det rör sig om. Fast jag tror inte att någon skulle vilja se det. Det skulle bara förstöra illusionen. Hetingen är faktiskt inte helt ovan med att klä av sig. I New Moon försökte han ju döda sig själv genom att gå ut i solljus. - Jag kände mig ganska töntig när jag klev ut i solljuset på ett torg inför 2000 människor och slet av mig skjortan. Det var ungefär som en striptease, säger han.


När han går ut i solljuset och börjar glittra.


Kommentarer
Postat av: Diinbrunetth

Jacob = MIIN o mkt sexxiare!!;P<33

2010-01-29 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0