Misstag

Jag tänkte komma med lite misstag som var i Eclipse :)

- I sista scenen när Edward och Bella sitter på ett fält och solen skiner så glittrar han inte.

- Precis som i New Moon så sitter Bellas bit märke från James på fel arm.

- När Cullens kollar på nyheter om Seattle så är det natt där och reportern säger "this is CNN live". Men hos Cullens så är det dag. Forks och Seattle ligger båda på Washington coast så det kan inte vara natt på ett ställe och dag på det andra.

- När Edward dödar Victoria så hennes huvud flyger av så är ögonen öppna. Sekunder senare, från en annan vinkel så är dom slutna.

- Tidigt i filmen när Bella sitter på soffan och pratar med hennes pappa, kolla då på hennes högra öra. Ibland är det hår framför det, ibland inte.

Det finns bara 8 misstag i Eclipse.


Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Tackar ;D Är faktiskt solt över min design ^^) Åh va roligt att ni börjat uppdatera :D Då ska jag kolla!

2010-07-21 @ 14:05:31
URL: http://twilightnewinfo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mycket fin blogg :) Jag gillade att du lagt ut en lista över misstagen :D Får man kopiera? :))

2010-07-24 @ 13:15:27
URL: http://twilightnewinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0