Fråga!

Hej TeamTwilightSaga!

Jag har en fråga som jag hoppas (och tror) att ni kan svara på.
Varför heter Rosalie och Jasper Hale i efternamn dem är inte syskon och dem är inte gifta så jag undrar varför?
      MVH / Johanna



HejHej!
familjen cullen låsas att Rosalie och Jasper är syskon och att Edward, Alice  och Emmett är syskon.
Som du kanske vet så är dom inte syskon men då kan Alice och Jasper vara tillsammans och Rosalie och Emmett kan vara tillsammans. Dem berättar inte så mycket om det här men så är det.
Hoppas att det var svar på din fråga. // TeamTwilightSaga


Har du också frågor kan du meila dem till:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: sanda

bra svar!

2010-03-04 @ 19:36:21
Postat av: daniel

ni skriver så bra om twilight så jag börjar gilla det!

2010-03-04 @ 19:36:57
Postat av: elsa

kan jag också få fråga något?

2010-03-04 @ 19:38:13
Postat av: Emelie

hej

jag undrar: vad är kristins och roberts adress



snälla svara ganska snart!!!

2011-04-20 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0