Bästa läsare ..

Hej alla fina läsare!
Just nu är det bara två stycken som driver den här bloggen, innan var det tre. Jag tror att hon slutade blogga eftersom hon tyckte att vi fick ingen respons från er. För jag tycker själv att vi har bra inlägg med mycket text istället bara för bilder. Om ni också tycker att vi har bra inlägg så får ni gärna skriva det i en kommentar. Ibland skriver vi en fråga efter ett inlägg, så det blir enklare att komma på nåt att kommentera. Nu är det inte så att jag tvingar er att kommentera, jag skulle bara tycka att det vore kul och det skulle bli roligare att blogga.

Inget av det jag skrev betyder att ni är dåliga läsare. Ni är bäst! ;)

Twilight Breaking Dawn-trailern är äntligen här!

Avslutar med en bild på huvudrollerna
Tay, Kristen och Rob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0